[ LUGOS ] Prekinitev napajanja in linux zmrzne

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Maj 7 01:20:22 CEST 2000

>  Sem skorajda popoln začetni z linuxom in mi nekaj ni jasno. Če prav
> razumem, lahko uporabim rescue disk od druge distribucije (Slackware) in bo
> delalo tako kot mora, kljub temu, da je instaliran RH.
> In pa zakaj je Slackware rescue boljši kot RH?
Slackware rescue diski imajo obicajno vec uporabnih orodij,
kar pomeni, da z njimi lahko delas. Lahko potrdim, da je bil
vsaj slack 3.6 boot + root bolj uporaben od Debian 2.0 rescue / install
diska. Kaksno je stanje sedaj ne vem, ker imam 2 racunalnika in v primeru
sesutja zamenjam diska, tako da rescue diska nisem uporabil ze precej dolgo.

> Če so kakšna vprašanja mogoče bedasta, se že naprej opravičujem, ampak sem
> pač začetnik. Linuxa si sploh nebi nikoli instaliral, če nebi bil precej
> trmast in hotel sam doma narediti naloga v CNETu za faks, sedaj pa sem
> zasvojen z njim.
Hehe, se en asimiliran. Pa ni treba stalno poudarjati, kaksen zacetnik si.
Dokler si pripravljen brati dokumentacijo, je vse lepo in prav.

Dodatne informacije o seznamu Starilist