[ LUGOS ] Backup!

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 30 21:09:07 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, David Klasinc wrote:

> Jaz imam okrog 15 masin na mrezi... Pa NFS tega najbz nebi vlekel... :(

Zakaj bi pa tar lahko uporabljal samo v povezavi z NFS? Jaz backupiram 11
masin z GNU tar. Pri eni je zadeva lokalna, iz ostalih 10 pa se podatki
preko mreze prenasajo skozi ssh.

Nekaj tezav sicer imam:
 - Ko delam full backup (nekje enkrat na 3 tedne), ne gredo vsi podatki na
   eno kaseto (DDS-3 DAT), ampak jih je treba razdeliti na dve kaseti.
   Ugodno je, ce lahko en celi full backup spravis na eno kaseto.
 - Moj DAT bi rad imel 2 MB/s tok podatkov, kar pa preko 10 Mb/s Etherneta
   ne gre. Zal ima HP 712/80, ki sluzi kot backup server, to vgrajeno in
   ni kake preproste resitve. Boljse tracne enote uzivajo v 6 MB/s, zato
   kaze biti kar pozoren na to. Ce se le da, naj ima backup server 100
   Mb/s priklop.
 - Iz neznanega razloga dd, ki pretvarja dolzino blokov in podatke
   zapisuje na trak, obremeni procesor do konca, kar v najugodnejsih
   pogojih hitrost shranjevanja omeji na nekje 600 - 700 kB/s. Ocitno mora
   backup server imeti tudi dovolj hiter procesor. Bi pa rad vedel, kaj je
   pri dd tako strasnega...
Marsikaj se da resiti, ce najprej shranis podatke na lokalni disk backup
serverja in jih potem s polno hitrostjo preneses na DAT (tak pristop
uporablja tudi veliko (vsi?) komercialnih programskih paketov za
backupiranje). Zal pa to zahteva nekaj GB prostora na diskih backup
serverja, ki jih jaz nimam.

Glede na znantne izboljsave standarda Ultra2-SCSI nad starejsimi verzijami
in kvazi komaptibilnost za nazaj, je zelo ugodno tudi to, da ima tracna
enota Ultra2-SCSI (LVD) prikljucek. Splaca se biti pozoren na to, ce se
kupuje nova enota.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist