[ LUGOS ] ime & priimek

Matjaz Vrecar kesl-lists na softhome.net
Pon Maj 29 13:12:37 CEST 2000

MK> Sploh ne gre za to, da bi ugotavljali, kdo je kje zaposlen. Je pa včasih
MK> fino vedeti o nekom ąe kaj več kot le vzdevek. Zame že ves čas veste, da

Nisem vprasal kar tako brez veze (kje je kdo zaposlen) ampak zato, ker
je v poslu vcasih fajn vedeti kje imas kolege. Danes jaz rabim nekoga,
jutri bo nekdo mene. Dobis kdaj posel, ki ga moras izpeljati in zakaj
bi iskal nekoga, ki ga ne poznam, ce je to lahko nekdo, za katerega
vem kaj zna in cesa je sposoben?

To, da ti ne zelis povedati je tvoja stvar, ne pomeni pa, da vsi take
stvari "skrivajo". Verjetno marsikdo razmislja kot jaz (v tem primeru).

Matjaz /kesl
---
http://zastava.com/kesl

Dodatne informacije o seznamu Starilist