[ LUGOS ] HW za Linux

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Maj 22 22:38:59 CEST 2000

> Kaj primorocate? Intel PIII? Celeron? Athlon? V kombinaciji s kaksno maticno
> plosco?
>
> To je tisto, kar me najbolj skrbi. Rad bi, da ne bi kupil nekaj, kar se ne
> bo dalo nadgraditi ze cez kak mesec.
Athlon, 64M RAM, poljuben disk, G400 graficna, SB Live.
Na plati bi rekel, da Irongate chipst, ker bo v kratkem tudi v main-stream
kernelih patch, da bo delal. To bi bila masina, ki bi ji potem cez nekaj casa
noter zabasal se mocnejsi proc in predvsem vec RAMa.

Ampak po pravici povedano, se bolj splaca imeti overclockanega Celerona na kaki
BX (a je se vedno dovolj dobra?) plati. Upgrade pri danasnjih masinah pa je
itak nepotreben.

Aja, pa pri izbiri DVD citalnika preveri, da je brez regijske zascite.
Cistega CD bralnika se itak ne splaca vec nabavljat.

Dodatne informacije o seznamu Starilist