[ LUGOS ] PHP3

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Pet Maj 12 10:21:28 CEST 2000

Torej v bazi mas ti lepo napisane in c(z stresico) in c brez. in kaj bi rad zdej ? da ko mi uporabnik noter vnese
iscem cebulo da bi mu najdu cebulo (tisto z stresico in mogoce ce obstaja
tudi kaksna brez) ?
jaz bi se  lotu tega tako da bi string ki ga isces
dal v eno pomozno spremenljivko mu zamenjal vse s z c z % potem pa iskal z
like in bi ti nasel vse kjer je % katera koli od crk. Ce ti tak izpis ni
vredu pac vsem ki si jih nasel spremenis vse tiste z stresico v  crke brez
stresic kakor tudi stringu pa poisces kjer je string noter.

str_replace pa uporabis tak da mu poves kaj isces in scim naj zamenja.
npr.
$pomozni=str_replace("c","%",$string_Ki_ga_isces); // vse c bo zamenjal z
//% v $string_ki_ga_isces-u in dal popravljeno v $pomoznega
potem pac uporabljas $pomozni naprej ....
ce rabis bolj natancno mi pisi direkt pa ti bom bom napisal.

Dodatne informacije o seznamu Starilist