[ LUGOS ] Povezava Win in Linux masine z internetom

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Pon Mar 27 11:30:02 CEST 2000

> Leon Koricki wrote:

> Imam Windows masino, na kateri je winmodem, s katerim dostopam do
> interneta. Na lokalni mrezi imam se eno Linux masino. S to linux
> masino bi rad dostopal do interneta preko win masine.
>
> Katere programe moram instalirat na Win masino in Linux masino, da bo
> to delovalo, in kaj je treba nastavit ?  (ali obstaja tudi kak HOWTO
> za ta problem ?)

WinGate  menda to zna, vendar je kolikor jaz vem komercialen in ne vem,
ce zna prenasati ves promet (http, ftp isgurno, za ostalo pa ne vem).
Poglej na  http://WinGate.deerfield.com/ .
Bistveno lazje bi to naredil s "pravim" modemom na Linux masini in Win
clienti (IP Masquerading, diald).

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist