[ LUGOS ] kodiranje gesel

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Mar 13 09:11:26 CET 2000

On Sun, 12 Mar 2000, Bostjan Mercun wrote:

> Na racunalniku, kjer je instaliran slackware 7, moram dodat malo vec
> kot 1000 uporabnikov. Vse username-e imam v datoteki, skupaj z UID-i,
> GID-i, gesli in zakodiranimi gesli. Tezava je v tem, da zakodiranih
> gesel ne morem kar napisati v /etc/shadow, ker slackware 7 ne

Jaz bi userje dodajal s pomocjo programa 'useradd'. S tem lahko resis vse,
razen passwordov. Za nastavljanje passwordov pa je uporabna scripta
'autopasswd', ki pride zraven expecta kot demo scripta.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist