[ LUGOS ] re...se enkrat...

S57NTY josip.hrste na siol.net
Sre Mar 15 13:23:46 CET 2000

------=_NextPart_000_001D_01BF8E81.B1084DA0

OK.

Zadeva glede virus opozorila je elegantno resena. To, da tega nisem =
vedel, ne pomeni, da ne vem dosti o osnovah racunalnistva. Vem veliko =
vec, kot to mogoce zgleda na prvi pogled. Le ta skok na Linux me se malo =
bega. Tudi nisem verjel, da virus sploh je, ker win del diska redno =
pregledujem, na Linuxovem delu pa je bil instaliran samo RH.=20
Se vedno ne vem kako zrihtat bootanje brez diskete. V win bi mi bilo =
jasno kako problemu pristopiti, v Linuxu pa ne vem tocno niti katere =
datoteke naj pogledam, oziroma zaradi =E8esa se ta problem sploh pojavi. =
Ker sistem lahko dvignem iz diskete, pomeni, da so nastavitve na disku =
malo =E8udne. Ali je kriv Linux ali loadlin ?

------=_NextPart_000_001D_01BF8E81.B1084DA0

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-2" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV><STRONG>OK.</STRONG></DIV>
<DIV>&nbsp;</DIV>
<DIV><STRONG>Zadeva glede virus opozorila je elegantno resena. To, da =
tega nisem=20
vedel, ne pomeni, da ne vem dosti o osnovah racunalnistva. Vem veliko =
vec, kot=20
to mogoce zgleda na prvi pogled. Le ta skok na Linux me se malo bega. =
Tudi nisem=20
verjel, da virus sploh je, ker win del diska redno pregledujem, na =
Linuxovem=20
delu pa je bil instaliran samo RH. </STRONG></DIV>
<DIV><STRONG>Se vedno ne vem kako zrihtat bootanje brez diskete. V win =
bi mi=20
bilo jasno kako problemu pristopiti, v Linuxu pa ne vem tocno niti =
katere=20
datoteke naj pogledam, oziroma zaradi =E8esa se ta problem sploh pojavi. =
Ker=20
sistem lahko dvignem iz diskete, pomeni, da so nastavitve na disku malo =
=E8udne.=20
Ali je kriv Linux ali loadlin ?</STRONG></DIV></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_001D_01BF8E81.B1084DA0--

Dodatne informacije o seznamu Starilist