[ LUGOS ] zakaj moduli?

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Mar 2 16:39:26 CET 2000

<danci na kibla.org> @ Tue, 29 Feb 2000 - 16:11 >Re: [ LUGOS ] zakaj moduli?<

> Res dobra razlaga, zdaj je pa vsem jasno, zakaj je bolje ne uporabljati
> modulov.

Svoje dni je uporaba modulov prisla prav na racunalnikih z malo
pomnilnika.
Moduli mi pridejo prav ce na "oko" nastavljam kaksen cuden "hw". Ko ga
enkrat nastavim, dam nastavitve v lilo.conf ter "gonilnik" v jedro.
Kot modul uporabljam stvari, ki jih ne rabim pogosto (fdd, cp, cdrom...).
Sicer traja nekaj casa da se nalozijo, ampak vseeno.

kaj pa ce po pomoti gre /lib/modules ? Imam pac raje cimvec pomembnih
stvari za delovanje racunalnika v jedru. Poleg tega s prevajanjem priredim
jedro potrebam sistema, ker pac ni ravno vse v modulih.

> Če imaš kak *pameten* razlog, da nekomu svetuješ nekaj neumnega,

To je relativno. :>

> Da o rebootih sploh ne govorimo, če hočeš slučajno kdaj
> spremenit/preizkusit kak parameter.

Za preizkus kaksnega cudnega "hw" je res dobro imeti module...
potem vrzes v jedro..
Za "necuden hw" pa preberes nastavitve iz /proc...

vsak po svoje pac.
--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team: