[ LUGOS ] RH 5.1 in 6.1 bootdisk problem pri instalaciji

cofko cofko cofkocofko na hotmail.com
Pon Mar 6 18:18:33 CET 2000

Živjo sem cisto fresh v linuxu pa imam tezave za to se obracam na vas upam
da mi boste lahko pomagali saj sem vas e-mail dobil na koncu help strani pri
www.lugos.si.

>strojna oprema:
>pentium 90
>24 Mb Ram
>1,6 GB disk
>sound blaster 16
>daimond stelt video kartica brez memorije
>
>problem je

zazenem REDHAT linux boot disk in mi sporoci da imam premalo osnovne oz DOS
memorije in da linux rabi 608 kb keša.

Program pa me hkrati opozori da ni nobene panike ampak ce nimam tok kes
memorije naj kr <ctrl> stisnem pa bo ze on dal besedo zame.

In res cudo da besedo zame in ce mi pojavi BOOT particija a mogoce se temu
rece lupina ja namest c:> v dosu.

pa potem naprej prav da imam vec opcij <enter> za navadno instalacijo ali
EXPERT <enter> za strokovno instalacijo.

kar koli vtipkam pravi da KERNEL ne pozna ukaza "linux" (prva opcija)
oziroma "expert" (druga opcija).

Prosim ce mi lahko pomagati in mi pomoc posredujete na
cofkocofko na hotmail.com

V naprej se vam lepo zahvaljuje podoci srecni uporabnik Linuxa.

Matic

p.s. imam tri razlicice red hat linuxa 5.1, 5.2, 6.1 pa pri vseh je isti
problem.