[ LUGOS ] Xi in ugrabljene tipke

Polz of the SBT polz na writeme.com
Ned Mar 26 23:37:12 CEST 2000

Ojjla!

Kako naj preprecim aplikacijam, da bi mi ugrabile tipkovnico ?
Sedaj se mi namrec dogaja sledece:
Kadar pozenem StarCraft v Wine, Wine ugrabi tipke.
Ob izhodu iz programa se SC sesuje, wine se postavi v debug mode,
X server pa ostane "ugrabljen" in ga lahko ubijem le s SysRq+K.

Ker pri tej brutalni smrti X server ne vrne graficne v orig. stanje,
ostanem brez konzole.

Sedaj bi rad, da bi mi med delovanjem wine-a se vedno delale tipke, tako da
bi lahko uporabil kak WM in mu nastavil na ALT+F4 killall wine, na
ALT+TAB next window, i.t.d.

Torej, ali obstaja kak nacin, da bi X serverju povedal, da ne sme pustiti, da
bi mu kdo kradel tipke ?

Dodatne informacije o seznamu Starilist