[ LUGOS ] oracle

Branko F. Gračner branko na edico.si
Sre Mar 15 09:24:13 CET 2000

> Ima kdo izkusnje z Oraclom? Namestitev, uporaba njegovih funkcij,
> skratka Oracle na splosno.
>
> Imam par tehnicnih vprasanj, ce kdo reskira 10 min...

hm, ce ga bos dajal na masino s kernelom 2.2.x in glibc 2.1.x bos verjetno
naletel na velike tezave, ce ti oracle ni znan ze od prej. zadeva je pisana
za glibc 2.0.7, in na skatli pise, da za kernel 2.0.34. to samo po sebi pove
to, da nima multiprocesorske podpore, ampak se zanasa le na sistem kot tak.
meni ga je sicer ratalo spraviti na glibc 2.1, zanj namrec obstaja patch,
vendar je bila pot do tega zelo trnava....

sploh pa ... za bazni streznik linux ni dovolj pripravljen ... tako da
poglej za kaksnim za take namene bolj konkretnim unixom.

Pozdrav, Brane

Branko F. Gracner
<Branko na edico.si> www.edico.si
PGP Enc. Key: finger branko na edico.si