[ LUGOS ] stevilo direktorijev

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Mar 15 09:31:08 CET 2000

On Wed, 15 Mar 2000, kesl (my mailing lists) wrote:

> Slisal sem, da je na freebsdju lahko v nekem poddir maxsimalno 32xxx
> poddirektorijev. A kdo ve natancno stevilo direktorijev na nekem
> nivoju? Je ta stevilka enaka pri unixih, freebsdju in linuxih?
>
> Se da to kako enostavno povecati?

Verjetno obstaja kaksna meja, verjetno je na razlicnih Unixih razlicna in
verjetno jo je na razlicnih Unixih razlicno enostavno spreminjati.

Ampak kakorkoli ze pogledamo, je imeti v nekem direktoriju vec kot 32000
poddirektorijev *hudo slabo*. Ko po imenu dostopas do kateregakoli izmed
teh podirektorijev, oziroma do katerekoli datoteke globlje v strukturi,
poteka iskanje inode-a, ki pripada iskanemu poddirektoriju, *sekvencno*.
In ce je za vsak dostop potrebno primerjati v povprecju po 16000 stringov
ali smo ze naleteli na pravo ime, potem to poteka *pocasi*.

Priporocam ti, da vse svoje napore usmeris v to, kako v enem direktoriju
ne bi imel vec kot nekaj 100 datotek/poddirektorijev, ne pa v iskanje
nacina za povecanje stevila datotek v direktoriju.

Si se ze kdaj vprasal, zakaj ima Squid svoj cache razprsen v drevesno
farmo poddirektorijev?! In zakaj isto pocne recimo tudi Netscape z
uporabnikovim cachem?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist