[ LUGOS ] kodiranje gesel

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Mar 12 22:04:17 CET 2000

Zivjo

David Klasinc wrote:

> Ce bos napisal tak program bo nucal priblizno 1000 let da ti to
> naredi... Po tamalem... Slack7 podpira PAM, zamenjaj crypt, da ne bo vec
> md5 in bi zadeva morala spilat.

Ne ne... :) Ne bom zakodiranih gesel "odkodiral" in potem spet
zakodiral. Enostavno bom "nezakodirana" gesla zakodiral in prepisal
tista, ki so zdaj v datoteki. Ce se spomnis prejsnjega maila imam v
datoteki tako zakodirana gesla, kot tudi navadna... Tisto, kar userji
vtipkajo loginu.. To ne bi smelo trajati vec kot minuto...

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist