[ LUGOS ] quake2

Polz of the SBT polz na writeme.com
Sob Mar 25 18:22:19 CET 2000

> Instaliru sem quake2. Ce hocem spremenit video mode iz 400*300 na
> katerokoli visjo mi napise video mode not found.
Ce se ne motim, bi ti 1024x768 moral delati. Vsaj meni je.

> Kaj bi bilo narobe? Imam
> mach64 pospesevalnik in ce hocem uporabit ta gonilnik mi napise
> segmentation fault. Sedaj uporabljam navadnega vga.
Kje si pa dobil driverje ? Ce mislis, da ti bo delovala zadeva
mnogo hitreje, ce jo bos poganjal iz Xov, se motis.
Najprej rabis glx modul za svoj X server - dobis ga na
utah-glx.sourceforge.net.
Ko bos to rec poinstaliral, poisci kak FAQ o tem, kako se starta pospesen
Q2. Ce se ti to ne da, mi poslji privat mail in attachal bom skripto,
ki jo uporabljam za zaganjanje Q2.

Upam, da ti to pomaga.

Dodatne informacije o seznamu Starilist