[ LUGOS ] apache: tribal war! - tombstone

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Ned Mar 12 19:41:22 CET 2000

> na server B prihajajo vsi requesti z ipjem serverja A. je mozno, da apache
> gleda gostoto reuqestov *s posameznega ipja* in se na podlagi tega odloci,
> da rabi dodatne procese?

hehe...
stvar je zdaj samo se smesna (in jaz idiot).

kaj je bilo:
v configu serverja B je bila napaka - eden od virtualnih hostov je
vseboval enake RewriteRule kot server A. ti stavki nimajo pri B kaj poceti
in seveda je to pomenilo zanko.

opazil je nisem, ker sem kot osumljenca stalno spremljal access/error log
tistega virtuala, ki dela zdalec najvec prometa.

virtual, ki je imel zanko, je relativno obskuren in sem ga zato na hitro
izlocil iz smotre.

however....

na serverju tece skripta, ki (skozi urlmon) vsakih **15 minut** hodi
gledat na razlicna mesta na netu, ce je kaj nove vsebine.

eno od teh mest je bil tisti virtualni host, ki je vseboval zanko.

argh.

zakaj to pisem:
- da bo drugi, ki bo imel isto pizdarijo, malo potolazen, ker ni sam
- entertainment value (?)

have fun.

Dodatne informacije o seznamu Starilist