[ LUGOS ] RealPlayer 7

Milan Lesnik milan.lesnik na uni-mb.si
Pon Mar 20 07:43:39 CET 2000

Zdravo

> Pozdravljeni
>
> A komu dela Real Player 7 za Linux 100% v redu. Jaz si ne morem ogledati
> nic kaj ima zraven slike se zvok. Uporabljam RH6.1 in kernel 2.2.12, ki
> pride zraven RH6.1. Real Player 7 sem si potegnil iz strani www.real.com v
> RPM obliki za RH6.0 in visje. Ce je komu kaj uspelo bi prosil da to
> sporoci.

Meni je uspelo na http://www.rtvslo.si.

Sem pa pogledal samo testno, ce deluje kombinacija slika+zvok.

Najpomemebnejse zadeve v datoteki ~/.RealNetworks_RealMediaSDK_60 sta:

SoundDriver=1
ThreadedAudio=1

ker meni brez tega ni hotel delati.

Ta RealPlayer ima se nekaj problemov - opazis jih takrat ko z Netscapeom dostopas do shockwawe opremljenih strani, tako da RealPlayer se nekaj casa ne bo delal 100% v redu.

Milan
|Milan Lesnik, system manager         |http://www.uni-mb.si/~milan   |
|University Computer Centre, Maribor  |http://www.uni-mb.si/         |
|Tel: +386 62 212 351                 |email: milan.lesnik na uni-mb.si |
|Fax: +386 62 221 068                 |DECMail-Slovenia: rcum::milan |
|    UNIX was not designed to be a secure OS - Sysadmin, June 97     |