[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Sre Mar 29 09:38:42 CEST 2000

> Zase mislim, da bom na kriziscu raje izbral FreeBSD.

Imas kaj konkretnega v mislih (zadnje case niti ne sledim novicam) ali
samo trenutne trende, ko se software z vsemi win znacilnostmi
(bloated, "I wanna crash the system, mommy") prenasa na Linux...?

> Ce gre se kdo po tej poti, se mi naj oglasi, da mi ne bo dolgcajt.

Si pripravljen zamenjati SysV init skripte za BSDjevske? :-)

--
Andrej.

... Air bags: Inflation we can live with.

Dodatne informacije o seznamu Starilist