[ LUGOS ] kodiranje gesel

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Ned Mar 12 18:54:41 CET 2000

Zivjo

Na racunalniku, kjer je instaliran slackware 7, moram dodat malo vec
kot 1000 uporabnikov. Vse username-e imam v datoteki, skupaj z UID-i,
GID-i, gesli in zakodiranimi gesli. Tezava je v tem, da zakodiranih
gesel ne morem kar napisati v /etc/shadow, ker slackware 7 ne
uporablja istega algoritma, kot skripta, s katero je bila narejena ta
datoteka.
Edina opcija, ki sem se je spomnil do sedaj je ta, da napisem program,
ki mi bo zakodirana gesla predelal... Zaradi kronicnega pomanjkanja
casa je ta moznost zadnja, ki sem jo pripravljen izvest, zato me
zanima, ali ima kdo kaksno drugacno idejo?

Funkcije encrypt(3), kamor me napoti "SEE ALSO" v crypt man strani
nimam kljub temu, da je sem naredil full install.

hvala

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist