[ LUGOS ] Hardware problemi

Ales Smodis Ales.Smodis na s-gms.ms.edus.si
Ned Mar 5 22:45:28 CET 2000

Hi!

Enemu kolegu se nekam cudno obesa masina, in sem mu brez
obotavljanja skompajliral ter vrgel na disketo memtest86-2.2beta.
Vrnil se je z naslednjimi indikacijami: ko mu butne disketo, se
prikaze memtestov zaslon, se pred testiranjem pa napise naslednje
stvari levo spodaj:

Unexpected Interrupt - Halting
Type: Divide
Ef log: 000070000
CS: 00010046
PC: 00000010
Err. Code: 00003645

Po tem masina zablokira. Jaz sem samo bledo pogledal in zdaj
sprasujem vas, kaj je narobe? :-]
BTW.: Racunalnik je nek tri leta star Pentium; kolega zivi pod
polkni, ki pa se mu kar brez veze sesuvajo. Drugih detaljev nimam.

                                                    -AlesS
 aless na mars.s-gms.ms.edus.si                     We are the Linux.
 http://www.s-gms.ms.edus.si/~aless/             Windows is futile.