[ LUGOS ] jedro again

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 8 14:56:34 CET 2000

Ziv Gasper!

On Tue, 07 Mar 2000, Gasper Lakota - Jericek wrote:

> RH ima namrec samo eno
> pa ocitno tako kot
> ne prides ce kaj

> do bash prompta (ali pa prompta kaksnega drugega shella)
> bos pa prisel sele ko se ti bo zbootal celoten sistem.
> ce gre kaj narobe, ti ni treba vsega se enkrat
> instalirat. ravno to naj bi bil eden mocnejsih
> argumentov za uporabo linuxa.

Nekje sredi "namestitve", vendar se preden kaj spremenis na disku (mislim,
da takrat ko prides do fdisk zaslona) lahko preklopis na tty2/3/4, in tam se
nahaja bash prompt.
Preverjeno z RH6.0, 6.1 pa tudi mislim, da ima to.

Imam veliko izkusenj s popravljanjem, premescanjem in
zezanjem z marsikaterim OSom in Linux verjel ali ne je
bil do sedaj se najbolj hvalezen in prijazen do mene :-)
in mojih posegov.
Je pa res, da to ni za zacetnike :-) in da lahko mariskaj pokvaris, ce
ne ves kaj delas. Dejstvo pa je, da raje vidim, da jaz kaj pokvarim kot
pa svojeglavi OS, ki misli da je pametnejsi od mene in dela kar nekaj
po svoje.

V glavenem... porines install cd in bootas z njim... klikas in ko prides do
fdisk-a pritisnes Ctrl+Alt+2 ali 3 ali 4 in znajti bi se moral pred ukazno
vrstico.

--
best regards,
Rok Papez.