[ LUGOS ] anglesko slovenski/slovensko angleski SLOVAR

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Mar 19 14:20:56 CET 2000

On Sun, Mar 19, 2000 at 01:45:16PM +0100, Bostjan Muller wrote:

> Res je slovar se je imenoval asslaj... nekdo na tej listi je celo naredil java
> interface zanj, ki deluje tako v x-ih kot v konsoli. Sam imam tudi data fajle
> od tega slovarja, je pa ang-slo, nem-slo in ita-slo. Ce zelis bom naredi tgz
> ter ga nekam uploadal.

Ta java program sem jaz naredil.
Najdes ga na moji strani, glej signature .

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist