[ LUGOS ] nasi znaki

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Čet Mar 30 18:21:15 CEST 2000

Alenka wrote:

> Živjo!
>
> Ko je ravno  že spet govora o naših znakih...
>
> Po navodilih v Slovenian-HOWTO sem namestila Type 1 Latin2 fonte, da bi lahko
> uporabljala StarOffice, pa mi delujeta samo mali in veliki "š". Ker baje ravno "š"
> ponavadi povsod dela - pri meni dela le v na novo dodanih Latin 2 pisavah, drugod
> pa ne. Fonti se enako obnašajo tako v StarOffice in v Gnome Font Selector-ju (koder
> jih sicer prepozna kot ISO8859-2).
>
> Nameščen imam RedHat 6.2 z GNOME-om. Z izjemo Type 1 fontov, mi sicer šumniki lepo
> delujejo (se mi zdi).

> [...]

Si jih dala v fontserver path in naredila restart font serverja in tudi X server je
treba ponovno zagnati ce me izkusnje ne varajo.

Mogoce ena moji danasnaja izkusnja z Red Hat 6.1 in sumiki v StarOffice 5.1. Na
laptopa na novo nalozim sistem, StarOffice 5.1a, odprem prezentacijo s slovenskimi
fonti in stvar izgleda izredno grdo (nepravlni razmaki med suminki in se nekaterimi
znaki).

Resitev:

Prvi v /etc/X11/fs/config datoteki dam vse ISO8850-2 fonte na prvo mesto, restart
fontserverja in Xserverja
Potem pozenem /opt/Office51/bin/spadmin, kjer dodam med fonte vse poti do ISO8859-2
fontov. Potem obezno convert all font metrics.
StarOffice po tem postopku lepo izrise sumnike. (vsaj verdano, ki jo imam uporabljeno
v eni izmed prezentacij).

Upam da kaj pomaga.

Lep pozdrav,

     aljaz