[ LUGOS ] samba

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Ned Mar 5 21:10:10 CET 2000

Zivjo!

Mislem da je tud na strani od lugosa preveden en step by step howto za
sambo. Men je pomagal.

lp, tilko

	       Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
		         tel.No.: +386 61 744 073
	    GSM: 041 889 133; email:tilen.kranjc na guest.arnes.si
My wife have root privilegies on me! ;-]

Dodatne informacije o seznamu Starilist