[ LUGOS ] Indy & partition table

Mitja Bezget gw na f4net.eu.org
Sre Mar 8 13:34:59 CET 2000

Hey!

On Wed, 8 Mar 2000, David Balazic wrote:
> Kaj ce bi zadevo bootal preko mreze ?
> Mislim da boot z diski niti ni podprt v trenutni verziji ( lahko pa se
> motim ).
Ce imas gore eno malo efs/xfs particijo za kernel image AFAIK gre.. nisem
pa se probal..

> Postavi server , ki servira kernel in root file-system in v indijevem
> boot programu
> poves da naj nalozi jedro s streznika. Sicer se tega nisem nikoli pocel
hmmm.. to ze... ampak do problema pride ko hoces zacet instalacijo.
fdisk javi SEGFAULT.. Ena resitev (ki sem jo ze enkrat uporabil in
je delalo) je da rocno povozis partition table (dd if=parttable.img
of=/dev/sda).. Nam lahko kdo senda prvih 512 bytov diska? Gasper
(elektra.s-sser)? Z veljavno particijsko tabelo se potem da uporabiti
prilozeni fdisk (brez segfaulta) in ustrezno nastavit tabelo.
Druga resitev pa je delujoci fdisk za SGI/Linux.. ostalo pa je zame vec
ali manj megla... (ps.. resitve z CDromom odpadejo kr ga nimamo.. ironija..
imamo pa orginal Install CDje za Irix 5.3:)))
Ideje?

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist