[ LUGOS ] prenos linuxa na drug disk

Jure Poljsak jure.poljsak na siol.net
Čet Mar 16 13:25:42 CET 2000

Dan!

Jaz imam zdaj 2 diska. Na enem imam windowse in na enem linux. Poleg
tega imam na windows disku se eno particijo ki jo imam mountano na /usr
- torej imam tam programe. No, ker je linux disk malo oz. precej pocasen
bi rad dal vse na windows disk. (windisk je 15giga s 15mb/s prenosa,
linux
disk je 850mb z 3.4mb/s prenosa). Treba bo verjetno se reparticionirat
in
spremenit particije, dodat, resizat in tako dalje. -- kako bom to
naredil
se nimam ravno kaj dosti pojma... imam pa program partition magic ki bi
nekaj takega lahko naredil pod windowsi - ampak verjetno samo win
particijo...
btw rad bi imel 10 giga za wintendo in 5 giga za linux

hmmmm no v glavnem me zanima tole:
kako bom naredil particije, da mi bo bootal oba sistema....? (pozor -
disk
je velik 15 giga in ne morem bootat s celega) hm do kje pa se sploh da
bootat?

zdaj imam jaz v mislih da bi naredil na zacetku diska 16Mb ext2
particijo,
ki bi bila boot particija, to bi potreboval da bi linux bootal... za
windowse
pa ne vem kako bi to naredil in tudi ne vem kaksne zahteve imajo za
bootanje.
baje so malce muhasti?

se vnaprej zahvaljujem za pomoc

lp.