[ LUGOS ] Hitrost Interneta

jernej horvat j na kid.kibla.org
Sob Mar 25 10:14:55 CET 2000

<Dejan.Klancar na uni-mb.si> @ Fri, 24 Mar 2000 - 20:19 >[ LUGOS ] Hitrost...

> Zakaj mi dela internet v Linuxu precej počasneje (1k/s) kot pod Windowsi (3k/s).
> Dostop sem konfiguriral z kppp-jam.

KATERI servis Interneta si primerjal ?
Prenosi po Internetu so zelo varljiva stvar...ta trenutek je prenos iz
ftp.si.kernel.org odlicen....cez sekundo pa pade. Medtem pa ti testiras
prenos. ;>

Prenos izboljsas:
- uporabis pravi modem oz. pravi "init string" zanj (AT&F1X3 press) :>
- modem zaklenes na visjo hitrost (115200)
- uporabis "proxy streznike"
- vkljucis vj kompresijo ali bds ce tvoj isp podpira
....(cache-only dns?)
ostale tip/tricks so pa v ppp-howto ter net3-what-for.

--
               > All the standard disclaimers apply. <

                  Join Slovenia RC5/DES/CSC team:
    http://stats.distributed.net/rc5-64/tmsummary.php3?team=935