[ LUGOS ] Linux v RR

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Ned Mar 19 03:39:14 CET 2000

Hello...

Tisti ki poznate pc demo sceno in veste zakaj se gre, verjetno veste, da se trend demotov premika tudi
proti linuxu in v sceni linux postaja vse bolj popularn ( v bistvu se migracija dogaja hkrati iz prastarega dosa na windows in na linux, zato se v splosnem tehtnica se ni popolnoma prevesila v korist windows in mogoce je, da se bo linux vendarle izkazal kot demo platforma (v nasprotju z napovedi izpred nekaj let, kjer je folk skoraj burhal, ko sta se omenjala demo scena in linux v istem kontextu (ocitno so stvari kot
MIDAS in PTC port na linux, GGI in podobno zelo vplivale na vse skupaj:)).

Ce ima kdo konkretno idejo, kaj bi se dalo povedati o linuxu v kontextu demo scene, bi lahko
to v teoriji predstavil v prispevku, ki ga ima demo scena v oddaji RR.
Sam sem o tem ze razmisljal, a po pravici povedano, nisem dobil jasne slike kaj bi se o tem dalo
zanimivega povedati, oziroma na zanimiv nacin predstaviti.

-> ce ima torej kdo konkretne ideje naj me prosim kontaktira na personal e-mail naslov.. hvala

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist