[ LUGOS ] Problemi z modemom

Lego Andy andy na x0.org
Tor Mar 14 15:50:58 CET 2000

Hojla!

Imam US Robotics Sprotster Internal (eden izmed prvih X2).
Igram se z mgetty in vgetty in stvar krasno deluje. Naredils sem
celo da mi vse posnetke prekonvertira v wav in da na homepage, kar
pomeni da lahko svoja sporocila poslusam od kjerkoli na svetu.
Zraven mi seveda se napise caller ID informacijo in sem na konju.
Problem pa je da mi moj modem vsake toliko casa zablokira linijo.
Izgleda takole:

* Prizgem, stvar krasno dela
* Sprobam 20krat poklicati, vsakic vse krasno
* Dobim 10 klicov, vse krasno
* Na random mi modem ne odlozi slusalke vec in linija je zablokirana
  dokler ne fizicno ugasnem racunalnika. (Soft reset ni dovolj)
  Modem misli da je odlozen (at ipd rece ok)
* Takoj po tem ko restartam racunalnik, stvar spet krasno deluje.

A mi lahko kdo pomaga?

                                Andy

  |\      _,,,,--,,_    E-MAIL: andy na x0.org
  /,`.-'`'    -,  \-;,	ICQ:    10024539
 |,4-  ) ),,__ ,\ (  ;;	URL: http://andy.x0.org
'---''(.'--'  `-'`.)`'	TEL: 301 725 5724