[ LUGOS ] iso image iz cd-ja

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Ned Mar 5 13:34:11 CET 2000

Imam en cd-r medij, ki ga moja cd enota tezje bere (ga ne bere),
pri enem prejsnem cd-ju je pomagalo, ce sem prebral iso image na disk,
pa ga potem mount-al.
Pri branju z

dd if=/dev/cdrom of=file.iso bs=2k count=<velikost> conv=noerror,sync

nekatere sektorje (do 50) ne prebere, "conv=noerror,sync" je tam da nadaljuje
branje po napaki.
Pri naslednjem branju se neprebrani sektorji ne pojavijo na istih mestih,
pojavljajo se nacljucno.
Kako te sektorji ki so niso prebrani pri prvem branju in pravilno prebrani
pri drugem branju vstaviti v prvi iso image.
To bi sicer lahko delal rocno z dd samo je prevec dela pri >20 sektorjev.

Ali obstaja se kaj drugega razen dd za branje iso image s cd-ja ?
Kako datoteki iso image poiskati dele ki imajo 2k null znake (to se vpise
dd namesto sektorja) in kateri datoteki pripada v iso image pripada ?

cd enota je ide atapi

--
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey

Dodatne informacije o seznamu Starilist