[ LUGOS ] jedro again

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Sre Mar 8 00:08:08 CET 2000

> V promptu bi ze napisal ce bi lahko do njega prisel.
> RH ima namrec samo eno
>  disketo za instalacijo na novo,

Kar vem te RH med instalacijo vprasa ce hoces narediti boot disketo ki
je potrebna ravno v primeru ko se kaj "neumnega" naredi. Sledi ji
"rescue" ki si jo sam naredis (rescue.img).
Nasvet: novo jedro je najbolje najprej preiskusiti preden se popravlja
linux.conf. To naredis tako da si ga scopiras na disketo in naredis
reboot.
#cd  /kjer imas novo bzImage
#dd if=./bzImage of=/dev/fd0 (kopiranje na floppy)
#shutdown -r now
Kot drugi nasvet: v linux.conf dodaj novo jedro tako da mu das drugo
ime. V tem primeru, ce gre kaj narobe lahko vedno bootas z starim.
Ce zelis priti do prompta je v redu tudi disketa potrebna za
instalacijo.

> ce ti kaj crkne moras
> pa ocitno tako kot
>  na winsih se vse enkrat gor dat... V prompt nikoli vec
> ne prides ce kaj
> zajebes.

Se ne strinjam. Linux se skoraj vedno da "popravit" brez nove
instalacije.

Pozdrav,
Natalija

Dodatne informacije o seznamu Starilist