[ LUGOS ] nasi znaki v X windows

sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si
Čet Mar 30 15:53:13 CEST 2000

Zivjo!

Prejsni teden sem si dvakrat sesula racunalnik zaradi slovenskih znakov.
Svetujem ti, da si jih zinstaliras s CD-ja LINUX RH 6.
Tako bos imel se najmanj tezav in stvar bos resil v desetih minutah.

LP,
Sandra.

Dodatne informacije o seznamu Starilist