[ LUGOS ] Fw: RH 6.1

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Ned Mar 5 10:23:04 CET 2000

On Sat, 04 Mar 2000, Iztok Polanic wrote:

>  Pri nastavitvah za particije sem naletel na tezavo. Ko hocem nastaviti
>  particijo za /boot dobim error, da je boot particija prevelika, ceprav je
>  krepko pod 16 MB. Mislim, da se mi to dogaja, ker imam prevelik disk14GB)
>  in prvih 6GB je od Windowsov. Ali to pomeni, da bom moral Windowse
> izbrisati  in na zacetek diska instalirati Linuxa?

Ne.

--

Ce gre za napako zaradi prevelikega stevila cilindrov:
mount /mnt/dos

Na ta nacin imam /boot na dos particiji, vedno ko upgradeam
kernel ali pozenem lilo moram izvesti mount /mnt/dos, drugace
je pa vse enako kot ce bi bil /boot del / particije.

Btw.:
attrib +rsh c:\LinuX\*
attrib +rsh c:\LinuX
ne skodi.