[ LUGOS ] Hub streznik + kabelski internet => kasni IP-ji

MadDave maddave na spider.y0u.net
Ned Mar 5 10:15:51 CET 2000

Howdy !!

No...tu pa nastane problem...to pa zato ker si kabelski modem zapomni MAC
naslov mrezne kartice na katero je priklopljen in potem sprejema samo
pakete od te mrezne karte od katere ma naslov. Torej..resitev ne da das v
streznik se eno mrezno kartico in (ce imas dodeljenih vec IPjev) naredis
bridge ali pa PROXY-ARP, ce pa imas samo en IP pa NAT (Network Address
Translation (IP Masquerading pod Linuxom)).. in kabelskega modema NE
prikljaplas na hub..

lp, MadDave

|Unix is like a wigwam -- no Gates, no Windows, and an Apache inside.|
| > FreeBSD < - > Power to SERVE <                                   |
| Open source software - with no walls and fences, who needs Windows |
| and Gates?							     |

Dodatne informacije o seznamu Starilist