[ LUGOS ] linuxconf

simon.golicnik na energetika-lj.si simon.golicnik na energetika-lj.si
Čet Mar 16 08:24:53 CET 2000

meni se je zgodilo isto, pa sem potegnil dol novo verzijo (1.16r3) in
naredil rpm -Uvh ... meniji sedaj niso zmesani, ne vem pa ce je baza ostala
taksna kot je, ker serverjev kot je apache nisem z njim raje nisem
konfiguriral. Client task pa je ostal taksen kot je bil.
LP Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist