[ LUGOS ] print capture

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Mar 14 09:25:38 CET 2000

Živijo!

Problem: prenesti je treba kar nekaj podatkov iz VAX-a na neko meni bolj
         domačo platformo, recimo linux.
Ideja:   najlepše bi bilo, če bi lahko podatke, ki grejo na printer, zajel
         in dal v fajl. Printer je obešen direktno na VAX-a, preko
         lokalnih tiskalnikov pa menda tiska zelo nezanesljivo.
         Ali bi šlo, če bi oba printer porta povezal med sabo s paralelnim
         kablom (takim kot recimo za Laplink)? Je kdo kaj takega že počel?
Ozadje:  O VAXu nimam pojma o pojmu.

Ideja je verjetno neumna in nerodna, ampak se mi zdi zanimiva :)
Komentarji?

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Lapajnetova 29,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si