[ LUGOS ] Problem s particijo...

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Mar 7 19:12:16 CET 2000

On Tue, 7 Mar 2000, Nejc Skoberne wrote:

> Tako. Disk sem usposobil, da deluje tudi na LBA modu, naredil sem kot si velel,
> zbrisal, reboot, naredil, reboot. In sedaj je lepo v fdisku kot mora biti.
> Cilindrov pod 1024, prostora 1.2GB. A se vedno, ko napisem "mount /dev/hdc1
> /home2" in ko napisem "df", mi vrze ven, da je particija /dev/hdc1 velika okoli
> 500MB. Zelo sumim mount. Ima se kdo kako idejo?

To pomeni, da je particija dejansko velika 500MB; tocno to je meni delal
fdisk, le da je pri meni reboot po brisanju pomagal. 8-\

Dokaz:
/dev/hda1              2456528   1061032   1270708  46% /mnt/razno

;-)

Si probal cfdisk? V bistvu je to fdisk z meniji, ne vem pa, ce je ostala
koda enaka kot pri fdisku. Pravzaprav se mi zdi, da sem particijo pravilne
velikosti dobil s cfdiskom, ceprav je problem, kot pravi David,
hardverski.

Kaj pa tista particija, ki jo imas, ko jo brises - je mountana? Unmountaj
in potem ta postopek s fdiskom? Ma ne vem, precej carovnisko se mi tole
zdi. :-/

--
Spletni pozdrav,

		Andraz - '|Cyc|'