[ LUGOS ] POP3

Dejan Beznec Dejan.Beznec na ijs.si
Ned Mar 5 02:06:10 CET 2000

Roman Novak wrote:
> Kaj pa pravijo logi? Brez tega je tezko kaj rect.....

o.k. tokrat malo vec podatkov.
Za uspesno povezavo z linux racunalnika na pop3 mi v /var/log/maillog
napise
Mar  2 17:13:43 urania gnu-pop3d[1042]: Incoming connection opened
Mar  2 17:13:43 urania gnu-pop3d[1042]: User 'simon' logged in with
mailbox 'simon'
Mar  2 17:13:43 urania gnu-pop3d[1042]: Session ended for user: simon

in v /var/log/secure
Mar  2 17:13:43 urania gnu-pop3d[1042]: connect from 193.189.1.141

V /var/log/messages ni nic v zvezi s tem dogodkom. Ce je to kaj
pomembno, uporabljam Mandrake 7.0.

Aha, zdaj pa problematicni Windows racunalnik. Adresa enaka, kot zgoraj,
le da se konca z 144, pa se niti enkrat ne pojavi v log datoteki.
Povezava z racunalnikom je, ker ping iz Windows na Linux deluje.

Ce ima kdo kaksnem namig, kako se preizkusiti oz. kje pogledati kaj je
narobe, da bom to v ponedeljek se enkrat sprobal.

	Lep pozdrav
		Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist