[ LUGOS ] Hitrost Interneta

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Pet Mar 24 22:56:57 CET 2000

Nastavisi tudi initalizacijski string.
pejt v windowse pa ukluc da ti bo log file pisal potem pa ga poglej in bos
videl kak init string uporabijo winsi za tvoj modem. Istega potem uporabi
tudi v kppp potem nebi smelo biti razlike. ce ti pa se vedno gre pocasi pa
kreiri en file ko bo mel 1000000000 crk A noter pa ga pejt downloadat pa
ti bo pisal ziher da gre 30K ce ne vech :)
Modem uporablja kompresijo ce ti pri istih stvareh ob priblizno isti uri
(glede zasedenosti) gre na linuxu res pocasnje pol je ziher kriv init
string.

Povej ce je blo kaj boljs.

Dodatne informacije o seznamu Starilist