[ LUGOS ] mobitel

Saso sasko na slo.net
Pet Mar 31 20:01:08 CEST 2000

> Pozdrav.

> Ce mislis pipco za SMSe posiljat, je zadeva cist logicna. Ce je ne bi zaprl,
> je zelo simpl narediti program, ki poslje SMS na vse mozne stevilke od
> mobitela. To pomeni, da bi ti vsake 2 minute dobil SMS da ma nekdo super
> ugodno betonske plosce itd. :-)) Zato je prav, da je zaprta. Ce pa mislis
> kako drugo pipco, pa povej.
sam je ta programcek zlo simple narest tud zdej, samo da bi dobili cez
2 dni...mene konkretno moti, da SMS z racunalnika potuje tudi do teden
dni, s tem da na Mobitelu krivijo 'nezanesljivost Interneta', ceprav
je tisti streznik uradno testni.Je pa res logicno, ker so s tem
serverjem konkurencni sami sebi in po moje zanalasc dodajajo delay, da
sporocila tam v kaksni bazi pocakajo uro ali dve, dan ali pet.

Saso

Dodatne informacije o seznamu Starilist