[ LUGOS ] RH6.2

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pet Mar 31 18:42:38 CEST 2000

Danilo Godec je rekel:

RedHat 6.2, ki sem ga jaz DLjal ima XFree 3.3.6 (saj ni to
menda 'alias' za 4.0 !? ).

ocitno je tu prislo do nesporazuma. Kratek povzetek:

- Stane Erzar na listi je govoril o instalaciji in upgrade RH distribucije
   iz RH6.1 na RH6.2

- jaz (Igor) sem odgovoril na tisti mail z vprasanjem:

    a si poskusil z 'upgrade' ?...

   zato, ker sem v zacetku januarja poskusil zinstalirati RH6.2-beta
    in nisem nikakor mogel spraviti k pameti XFree86...

- na kar je Roman Maurer pripomnil
    Verjetno zato, ker ima RH 6.2 se vroci XFree86 4.0

- in sem jaz odgovoril:

     ne ne   .. to je bilo v zacetku januarja 2000... takrat 4.0 se ni bil
     zunaj na RH6.2-beta distribuciji je bil se vedno 3.3.6

IZ  zgoraj opisanega sledi, da  RH6.2 nima XFree86 4.0 ampak
3.3.6

   sedaj je slika bolj jasna, kajne

Igor

Dodatne informacije o seznamu Starilist