[ LUGOS ] Problem z bootanjem RH 6.1 z CDja

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Mar 21 11:40:08 CET 2000

Zivjo!

On Mon, 20 Mar 2000, Dejan Klancar wrote:

> Imam problem in sicer pri bootanju RH 6.1 z install CDja se mi zaustavi že
> čisto na začetku un pokaže samo flopy drive 3.5 " potem pa zamrzne.  Naj
> povem samo to, da pa je bila instalacija RH 6.0 OK!!!
> Zato ne vem v čem je problem.

Baje obstajajo za RH6.1 novejse boot diskete (http://www.redhat.com), ker je kar
nekaj hrosckov  v novem namestitvenem programu. Poskusi bootati z njimi.

Drugace bi pa prosil, ce lahko malce bolj opises tezave.
Ali se je ustavilo pri LILO promptu ali kje ?
Se je kernel zbootal ?

Kaksno konfiguracijo imas? (CD na /dev/hdd ? kaj je na hdc ?, ...)
Ce imas kaksen starejsi mitsumijevo CD enoto je prav mozno, da ne zna
prav prebrati CDja....

--
best regards,
Rok Papez.