[ LUGOS ] oracle 8i + linux redhat 6.1

Mitja Novak mitja na mail.velenje.cx
Tor Mar 21 12:04:11 CET 2000

ma to men tud pise... na SuSe  6.3
na eni drugi masini tud suse 6.3 pa kao dela sam tam pa neki drugega ne
dela *ne vem vech ka* V glavnem voodoo je Oracle spravit da bi ti delal
oz gui naj bi olajsal delo, instalacijo .... tle pa da ti sploh zacne gui
delat moras najmanj rodit zraven sele pol zacne delat + da ne smes tega
kliknat pa unga pa tretjega. Nevem no jaz osebno bom vse skupi se enkrat
probu dat gor dans pa bom vidu ce bo ratal kej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist