[ LUGOS ] anglesko slovenski/slovensko angleski SLOVAR

Tilen Kranjc Tilen.Kranjc na guest.arnes.si
Sob Mar 18 15:07:22 CET 2000

ce se ne motim je bil ta slovar lisp ali slip ali neki takega. Dvomim da
ga bos se kje dobil saj je to ze zelo staro.

lp, tilko

	       Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
		         tel.No.: +386 61 744 073
	    GSM: 041 889 133; email:tilen.kranjc na guest.arnes.si
My wife have root privilegies on me! ;-]

Dodatne informacije o seznamu Starilist