[ LUGOS ] minicom

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pet Mar 10 23:49:36 CET 2000

Blaz Podrzaj wrote:
> Kaj? Zakaj pa nebi prislo na port? Po mejem ti mislis da zadeva ne gre na
> drugo stran, ker ne vidis kar tipkas. Vklopi si echo. Nisem siguren za
> minicom ampak recimu v telixu ki je dosti podoben imas nek chat mode split
> screen...
>
> Jaz z minicomom se nikoli nisem imel tezav ne z chatom ne z posiljanjem
> niti sprejemanjem datotek ker je to cisto navaden dumb terminal s parimi
> dodatki...

Sicer nekoliko pozno, toda... Problem ni bil echo, ampak "Flow Control"
in moj kabel, ki ne uporablja oz. nima prikljucenih handshake signalov.
Na drugi strani imam namrec Motorolin HC11 in BUFFALO monitorski
program, ki se ni odzival na ukaze, torej znake, ki jih minicom ni
poslal... Zato ne rabim echa. Brez kakrsnekoli flow kontrole pa minicom
dela brez problemov.

Hvala vseeno za namig.

lp,
Ales