[ LUGOS ] RH6.2

IgoR IgorF na ix.netcom.com
Pet Mar 31 17:22:25 CEST 2000

Stane Erzar wrote:

> Ja, stvar naceloma deluje, vendar ima pri cisti instalacji (ne upgrade)

    a si poskusil z 'upgrade' ?...  to bi jaz rad naredil, toda ne bi
zelel
biti presenecen....  mislim, negativno presenecen....
zakaj to pravim ??

zato, ker sem v zacetku januarja poskusil zinstalirati RH6.2-beta
in nisem nikakor mogel spraviti k pameti XFree86...  poskusil
sem celo vzeti XFree86 iz RH6.0 in 6.1...  ni pomagalo..
Zato me zanima, ce ima kdo 'realno' izkusnjo z 'upgrade'...

Igor

P.S.:  ja , vem...  bila je 'beta' verzija in pri taki verziji
lahko pricakujes tezave.... se strinjam....  toda vseeno
sprasujem, ce je vse OK z upgrade iz RH6.1 na RH6.2
(to 'ta-zadnjo' production verzijo)

Dodatne informacije o seznamu Starilist