[ LUGOS ] Particioniranje

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Mar 7 15:55:04 CET 2000

Yo!

On Tue, 7 Mar 2000, Alen Loncaric wrote:

> ya ok to razumem sam kako si naj potem zinstaliram LILO boterja ker imam se
> vedno windowse na masini in kadar kol ga hoem zrihtat pa naj bo particija
> primarna 300mb mi vedno rece da neki exeeds 1024 cylinders in mi ga ne naloz
> al pa ce mi ga ze mi ga pri botu napise le LILO:  in crkne , kaj je problem

Ce imas prvo particijo za Windowse in imas Linux cez 1024 cilindrov
in noces spremeniti particij tako da bi bla prva za /boot druga za / in
tretja za Windowse, potem ti svetujem uporabo loadlina. Ce nisi pretiran
Linux "majstr" potem je loadlin vsekakor boljsa resitev od lilota. Pod

Windowsi si priredis config.sys tako, da se ti na zacetku pojavi meni kjer
izberes ali bos nalozil Windowse ali Linux. Zelo v redu zadeva, nic ne
mores pokvarit, ker se ne namesti v noben boot sektor. Enostavno lahko
tudi iz Windows/DOS command prompta (pa ne v Windows oknu) pozenes zadevo.

Na windows particijo (kamorkoli) prekopiras jedro, resetiras, ob zagonu
stisnes F8, izberes opcijo "command prompt only" nato pa napises
c:\kjerkoli\loadlin.exe c:\nekje\drugje\<kernel> root=/dev/<linux> ro

Sicer pa obstaja precej obsezen HOWTO na temo loadlin pa si se tam malo
preberi...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist