[ LUGOS ] swap

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Mar 1 12:50:36 CET 2000

Howdy!

On Wed, 1 Mar 2000, Mirč Činku wrote:

> V kolikor želiš sam določiti swap particijo, kakšna naj bi bila optimalna velikost, če imaš 32Mb ram-a in če želiš poganjati Xserver?
> Podvprašanje - Koliko naj bi bil swap velik, če imaš 64Mb ram-a?

Velikost swap particije je odvisna v glavnem le od tega, kaj bos z
racunalnikom pocel. Jaz imam na svojem domacem racunalnikom 128MB RAMa in
v glavnem swap particije ne rabim. V resnici vecino pomnilnika uporabi za
razne disk bufferje in podobno, ne nujno potrebno, solato. Ce pa se pravim
obdelovat kaksno veliko zvocno datoteko ali sliko, pa prav pride tudi kar
precej swapa.

Torej, za nezahtevno delo je ponavadi dovolj 32MB RAMa in se kaksnih 32MB
swap particije (skupaj torej 64MB virtualnega pmnilnika). Za kaj bolj
resnega pa vsaj 64MB RAMa in swapa po potrebi (recimo 512MB ...).

Peace!
  Mkx