[ LUGOS ] Particioniranje

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Tor Mar 7 15:34:58 CET 2000

Yo!

On Tue, 7 Mar 2000, Bostjan Hojkar wrote:

> Swap bi vsekakor bolje blo dat na hitrejsi disk.. Sam sistem, ki pa je
> ponavadi read-once, at boot je pa vseeno ce je na pocasnem disku

To je seveda cisto res, samo malo sem se spomnil na stare case ko so bili
diski se pocasni in je bila omenjena varianta kar dosti uporabljana. Zdaj
ko so diski hitrejsi, vecji, mocnejsi :) naredis na istem disku dve
particiji eno za / in eno za swap, seveda ce ne postavljas kaksnega orto
super serverja s par terabyte-i diskovja, par tisoc userji etc...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist