[ LUGOS ] Kam gre Linux ? Ali gremo za njim ?

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Mar 30 08:43:27 CEST 2000

Stvar je verjetno ze godna za bla-bla, ampak mogoce vseeno spada tudi sem

Rok Krulec wrote:

> Slackware je se zadnja distribucija Linuxa, ki se poskusa upreti trendom,
> saj kolega Volkerdig pravi, da naj bi jo namenil power-userjem in
> razvijalcem, vendar se se vedno ne more upreti trendom, ki jih forsirajo
> komercialne hise.
>
> Jaz bi rad pa samo v miru delal, da lahko prezivljam otroke.

No, slackware ze, ... vendar bi jaz na tej tocki omenil tudi debiana...,
debian se trudi narest distribucijo, ki bi bila dejansko cimbolj
ucinkovita, hkrati pa power userjem da dovolj proste roke.

Ce je trend to, da se ucinkovitost dela na sistemu povecuje... zakaj bi se mu
upiral? Upor zaradi upora?
in ja, diversity is good !
ce bsd nebi bil tisto kar je tudi linux posledicno nebi bil tisto kar je... :)
uh ja.. cas za bla bla

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist